OZON TERAPİNİN YAN ETKİLERİ

Yan etkisi olmamasına rağmen;
  • Gebeliklerin ilk 3(üç) ayında,
  • Alyuvarlarda bir enzim(GL–6-F Dehidrogena) eksikliğinde (FAVİZM-BAKLA ALLERJİSİ),
  • Aşırı alkol kullananlarda,
  • Hipertirioidi (tiroid bezi aşırı çalışanlarda),
  • İleri derecede kansızlık ve kanama-pıhtılaşma rahatsızlığı olanlarda,
  • Yeni gelişmiş kalp enfarktüsü ve beyin kanamalarında,
  • Savunma sistemini baskılayan ilaç tedavisi alan (örneğin Organ nakli yapılmış) ve Savunma sistemi tamamen çökmüş kişilerde,
  • İleri evre tümörlü hastalar da
  • Bilinci kapalı kişilerde
  • Ozona karşı alerjisi veya intoleransı (tahammülsüzlüğü) olanlarda OZONTERAPİ DİKKATLİ VE KONTROLLÜ YAPILMALIDIR.
  • Ozonun vücuttaki etkisi, yoğunluğuna ve kullanıldığı doza bağlı olarak değişiklik gösterir.
  • Ozonterapist, konusunda eğitimli bir doktor, hastanın durumu ve hastalığın cinsine göre uygulanacak tedavi protokollerini belirler.
  • Ozon tedavisi ile bir çok hastalığın iyileşmesine yardımcı olunabilir veya tamamen düzelir.
  • Ozonterapinin bilimselliğini kanıtlayan binlerce bilimsel çalışma yapılmış ve etkili olduğu kesin tespit edilniş bir tedavi yöntemidir. OZONTERAPİ ASLA ALTERNATİF BİR TIP YÖNTEMİ DEĞİLDİR.
  • Ozon terapi ucuz, basit, pratik uygulama şansına sahiptir. OZON TEDAVİSİ GÜVENİLİR VE DOĞAL BİR TEDAVİ YÖNTEMİ OLUP, DOĞRU UYGULANDIĞINDA YAN ETKİSİ NEREDEYSE HİÇ YOKTUR.