KANSER 'DE KLASİK TEDAVİLER
Kanser sözcüğü, gerçekte bir çok hastalığı birlikte barındırır ve tek bir yaklaşımla boyun eğdirilecek bir hastalık olarak düşünmek yanlıştır.
Günümüzde kanser tedavisinde başarılı olduğumuzu maalesef söyleyemeyiz. Buna rağmen, elimizdeki çözümlerin en iyisi ve etkinleri bilimsel yöntemlerle kanıtlanmış ve başvurabileceğimiz en güvenilir tedaviler yine bunlardır.
Kanserin klasik tedavisinde uygulanan yöntemlerden ziyade tedavi felsefesi baştan sona yanlıştır. Zira kansere bir düşman yada terörist muamelesi yapılmaktadır. Oysa kanser, bozulan biyolojik sistemimizin bir sonucudur. Sistem bozukluğu devam ettiği müddetçe kanserin varlığı varlığı vücudumuzda hep var olacaktır. Bu nedenle tedavi felsefesi değişmelidir ve tedavi felsefesinin temeli bedenin normalizasyonu olmalıdır,yani vücudumuzun bozulmuş doğasına dönüşü dağlanmalı,bedenin iyleşme potansiyeli güçlendirilmelidir.Zira iyleşen bedendir ve dışarıdan yapılan müdahalelerin tümü bedenin iyleşme potansiyeli üzerinden etkilerini gösterir. Bunun için hekim,hasta ve sağlık örgütlenmesinin yeni felsefeye uyumlanması için topyekün değişmesi gerekmektedir ve bu zannedildiğinden daha zor ve zaman alıcıdır.
Modern tıbbın fast-tedavi mantığında pek mümkün görünmemektedir. Kanser tedavisi için kısa sürede bir “sihirli mermi” bulma ihtimalimiz düşüktür ve “mucize”ler beklememiz sadece güzel bir hayaldir.

Detaylı Bilgi için NO CANCER