TIBBİ DURUM ANALİZİ

Mevcut Tıbbi durumunuzu tespit etmek için sırasıyla yapılacak şu analiz ve değerlendirmeleri içermektedir.
  • YAŞAM ÖYKÜSÜ : Yaşam tarzınızın genetik yatkınlığınızla uyumlu olup olmadığını anlamamız için Tıbbi yaşam öykünüz detaylı biçimde kaydedilir. Birinci-ikinci derece yakınlarınızın tıbbi öyküsü ile yaşamınızda sağlığınızı etkileyecek maruz kaldığınız stres ve toksinlerin sorgulamasını içerir.
  • GENLIFE : Size uygun Genetik Yatkınlık Analizi programının birlikte tespit edilmesi ve ardından kan örneğinden hastalıklara genetik yatkınlığınızı belirlemek için kan örneğinizden 4-6 hafta süren DNA analizini içermektedir.
  • TIBBİ TAKİPLER : Muayene ve Vital bulgularınızın değerlendirmesini içerir.
  • TETKİKLER : Riskli olduğunuz hastalıklara göre kan biyokimyası, hormonlar,hemogram,Karaciğer ve Böbrek Fonksiyonları,tam idrar tetkiki, tümör göstergeleri gibi BİYOMARKER lar ile RADYOLOJİK, ENDOSKOPİK ve DİĞER TIBBİ TETKİKLERİ içermektedir.
  • YAŞAM KİTAPÇIĞI : Yukarda belirtilen analizler yapıldıktan sonra hazırlanan DNA analizi, tüm tıbbi tetkikler, KANSER, KALP-BEYİN-DAMAR HASTALIKLARI, OBEZİTE, DİYABET, ENFLAMASYON-ROMATİZMAL ve KEMİK HASTALIKLARI ile opsiyonel olarak istediğinizde FARMAKOGENETİK ve PSİKOGENETİK HASTALIK RİSKLERİNİZİ 5(BEŞ) YIL İÇİN gösteren SİZE ÖZEL SAĞLIKLI YAŞAM PLANLAMASI (Beslenme, tedaviler,ilaçlar,tıbbi destekler,egzersiz ve risklerinize uygun branş doktorlarına yönlendirme ile 1(BİR) YILLIK TAKİP PROGRAMI nı kapsayan yaklaşık 50-100 sayfalık bir kitapçığın hazırlanmasını içerir.